وبینار بررسی کاربردهای علمی هوش مصنوعی در مقایسه با تبلیغات اغراق آمیز

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۳/۹/۴ | 

 
این وبینار با همکاری شرکت بهفالب در رویدادهای جشنواره پژوهش برگزار می گردد:
در این وبینار کاربردهای واقعی استفاده از هوش مصنوعی در برابر تبلیغات بازاریابی شرکت‌ها قرار گرفته و بررسی می‌شود که  تبلیغات تجاری حال حاضر از قابلیت‌های هوش مصنوعی، تا چه حد با واقعیت‌های موجود منطبق است؟

ورود به لینک ثبت نام:
سخنران

Tony Benedict

رئیس انجمن مدیریت فرآیندهای کسب و کار (ABPMP)

دفعات مشاهده: ۷۷۴ بار   |   دفعات چاپ: ۱۷۶ بار   |   دفعات ارسال به دیگران: ۰ بار   |   ۰ نظر