وبینار بررسی کاربردهای علمی هوش مصنوعی در مقایسه با تبلیغات اغراق آمیز
| تاریخ ارسال: ۱۴۰۳/۹/۴ |
این وبینار با همکاری شرکت بهفالب در رویدادهای جشنواره پژوهش برگزار می گردد:
در این وبینار کاربردهای واقعی استفاده از هوش مصنوعی در برابر تبلیغات بازاریابی شرکتها قرار گرفته و بررسی میشود که تبلیغات تجاری حال حاضر از قابلیتهای هوش مصنوعی، تا چه حد با واقعیتهای موجود منطبق است؟
رئیس انجمن مدیریت فرآیندهای کسب و کار (ABPMP)
دفعات مشاهده: ۷۷۴ بار |
دفعات چاپ: ۱۷۶ بار |
دفعات ارسال به دیگران: ۰ بار |
۰ نظر