
بدینوسیله نکات مهم ذیل به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی پذیرفته شده (از طریق کنکور- ممتازین) در مرحله اول آزمون دکتری مهندسی صنایع و رشته مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیک سال ۱۴۰۴ این دانشگاه رسانده میشود جهت فرآیند بررسی پرونده و انجام مصاحبه به صورت حضوری، مدارک زیر مورد نیاز میباشد:
مدارک مورد نیاز مرحله دوم آزمون نیمهمتمرکز دکتری سال ۱۴۰۴ ( ارسال به صورت بارگذاری از طریق سیستم گلستان)
۱- مدرک کارشناسی (آن دسته از داوطلبان که فارغالتحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند، علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست مدرک کاردانی را نیز ارسال نمایند).
۲- مدرک کارشناسی ارشد (آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۳۱در مقطع کارشناسی ارشد فارغالتحصیل خواهند شد، میبایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۳۰ را ارسال نمایند).
۳- دانشجویانی که دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد خود را انجام داده ولی هنوز موفق به تسویه حساب نشدهاند، گواهی مبنی بر دفاع و با ذکر معدل را ارسال نمایند.
۴- فایل PDF پایاننامه کارشناسی در صورت امکان
۵- فایلPDF پایاننامه کارشناسی ارشد
۶- ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد
۷- مدارک زبان (IELTS, MSRT, TOLIMO, TOEFL) در صورت داشتن
۸- مقالات ISI، علمی و پژوهشی، کنفرانسها
۹- مربیان دانشگاهها باید گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع را ارائه نمایند. مربیان دانشگاه آزاد اسلامی باید معرفینامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی آن دانشگاه را نیز بارگذاری نمایند.
۱۰- کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
۱۱- ارائه مدارک ایثارگری
۱۲- پرداخت مبلغ ۴،۷۰۰،۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد هزار) ریال بابت هر جلسه مصاحبه جداگانه (به عنوان مثال چنانچه داوطلب متقاضی مصاحبه در رشته مهندسی برق – الکترونیک هم در دوره روزانه و هم در دوره پردیس خودگردان باشد باید ۴،۷۰۰،۰۰۰ ریال پرداخت نماید.)
۱۳- زمان برگزاری مصاحبه از روز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۴ لغایت روز سهشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۴ میباشد. زمانبندی دقیق مصاحبهها که به صورت حضوری برگزار میشود متعاقباً اعلام خواهد شد.
۱۴- لازم است تا دعوتشدگان به مصاحبه به صورت مستمر سایت دانشکده به نشانی http://ie.iust.ac.ir و سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی http://pga.iust.ac.ir را بررسی نموده تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه ها قرار گیرند.
توجه مهم: کلیه داوطلبان ملزم می باشند از طریق سیستم گلستان (golestan.iust.ac.ir) مدارک خود را برای مصاحبه بارگذاری نمایند و مبلغ ذکر شده را به صورت الکترونیکی از طریق سیستم گلستان پرداخت نمایند.
زمان بارگذاری مدارک از تاریخ ۱۴۰۴/۰۳/۱۰ الی ۱۴۰۴/۰۳/۱۳ خواهد بود و نام کاربری به صورت شماره داوطلبی+۰۶۳۰۰ (بدون فاصله) و گذرواژه، کد ملی میباشد (بهعنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ میشود:( ۰۶۳۰۰۱۲۳۴۵۶)- (فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی)
تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی صنایع
|