دفاعیه محمد شفیعی دانشجوی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات - کسب و کار الکترونیک

 | تاریخ ارسال: 1404/6/15 | 
آقای محمد شفیعی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات - کسب و کار الکترونیک از رساله خود با عنوان" بررسی تاثیر تسهیم دانش بر بهبود فرایند توسعه محصول جدید با نقش میانجی ظرفیت جذب "
به راهنمایی آقای دکتر ذاکری در تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۱۵ساعت ۱۰:۳۰ دفاع خواهند نمود.
محل برگزاری: طبقه دوم، اتاق دفاعیه دانشکده.
 

دفعات مشاهده: 154 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تمدید مهلت دفاع پایان نامه دانشجویان تحیلات تکمیلی تا ۳۰ مهر

 | تاریخ ارسال: 1404/6/15 | 
تمدید مهلت دفاع پایان نامه دانشجویان تحیلات تکمیلی تا ۳۰ مهر؛ ضرورت تکمیل به موقع گردش کار فرایند دفاع

به اطلاع دانشجویان محترم میرساند مهلت دفاع دانشجویان ارشد ترم ۴ و ۶ تا ۳۰ مهر تمدید شده است. 
دانشجویان ترم ۶ (ورودی ۱۴۰۱) هیچ مهلت مجاز دیگری برای دفاع نخواهند داشت.
با توجه به زمانبر بودن گردش کار دفاع، درخواست دفاع باید ضرورتا حداکثر تا قبل از  ۱۵ مهر در سامانه گلستان ثبت شود. 

طبیعی است قبل از طرح درخواست در گلستان، باید تایید نهایی اساتید راهنما و مشاور در خصوص کفایت تحقیق و صحت متن پایان نامه اخذ شود. 

همچنین دانشجو برای ثبت درخواست باید اسامی داوران داخلی و خارجی را از استاد راهنما اخذ نموده تا پس از بررسی رعایت سقف مجاز تعداد جلسات داوران توسط کارشناس آموزش در سیستم گلستان، داوران داخلی و خارجی نهایی شوند و متعاقبا دانشجو بتواند با مساعدت استاد محترم راهنما نسبت به ارسال فایل نهایی پایان نامه و تعیین زمان جلسه دفاع جهت ثبت در گلستان اقدام نماید. 
در ادامه و پس از ارسال درخواست در گلستان و گردش کار بین دانشجو با اساتید راهنما، مشاور و داور داخلی و در صورت لزوم تسویه حساب، در نهایت گردش کار تکمیل و با تایید معاون آموزش دانشکده جلسه دفاع قابل برگزاری است. 

همچنین دانشجو برای استفاده از نمره جبران تاخیر محصولات پایان نامه ، باید فرم مربوطه را قبل جلسه دفاع از سایت دانشکده بخش آموزش، پرینت گرفته و بعد از تایید استاد به کارشناس آموزش دانشکده تحویل دهد.
 
ضروری است دانشجویان محترم تکمیل گردش کار درخواست دفاع خود را بطور کامل و در زمان مشخص رصد و پیگیری کنند. حداقل باید دو هفته برای تکمیل گردش کار این فرایند در نظر گرفته شود.

همچنین در صورت حضور داور خارجی به صورت مجازی در جلسه دفاع، لازم است دانشجو ۱۵ دقیقه قبل از شروع جلسه از صحت اتصال داور خارجی محترم به سامانه برگزاری جلسه (ترجیحا ادوب کانکت در لینکی که برای هر دفاعیه بصورت خودکار در اتاق دفاعیه استاد راهنما ایجاد میشود و یا در صورت بروز مشکل در هر سامانه جلسات مجازی دیگر) و آماده بودن مجموعه شرایط برگزاری جلسه بصورت ترکیبی (حضوری و مجازی) حصول اطمینان نماید.

آموزش دانشکده اجازه برگزاری دفاعی که از یک هفته قبل  گردش کار درخواستش تکمیل نشده باشد را نمیتواند صادر نماید.

ضمنا دفاعیه‌های دانشکده روی سایت دانشکده اطلاع‌رسانی می‌شود.

دفعات مشاهده: 217 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دفاعیه امین جمشیدی دانشجوی ارشد رشته مدیریت کسب وکار

 | تاریخ ارسال: 1404/6/8 | 
آقای امین جمشیدی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب وکار از رساله خود با عنوان"بررسی ارزش درک شده و آگاهی از برند بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان سبز".
به راهنمایی آقای دکتر علی بنیادی در تاریخ  ۱۴۰۴/۰۶/۰۸ ساعت ۱۶:۰۰دفاع خواهند نمود.
محل برگزاری: طبقه دوم، اتاق دفاعیه دانشکده.

دفعات مشاهده: 203 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فراخوان تکمیل ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد - استعداد درخشان

 | تاریخ ارسال: 1404/4/31 | 
دانشکده مدیریت اقتصاد و مهندسی پیشرفت در قالب فراخوان تکمیل ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد - استعداد درخشان، در رشته های مدیریت کسب و کار، علوم اقتصادی، کارآفرینی و مهندسی صنایع-گرایش مدلسازی سیستمها و تحلیل داده دانشجو میپذیرد.
متقاضیان حداکثر تا ۶ مرداد ماه به تارنمای دفتر استعداد درخشان دانشگاه (آدرس ذیل) مراجعه کنند.
https://gto.iust.ac.ir/content/۸۲۰۹۲/تکمیل-ظرفیت-پذیرش-دانشجویان-ممتاز-از-سایر-دانشگاه‌ها-در-مقطع-کارشناسی-ارشد-سال-تحصیلی-۱۴۰۵-۱۴۰۴

دفعات مشاهده: 385 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اصلاحیه برنامه جدید امتحانات نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳

 | تاریخ ارسال: 1404/4/30 | 
اصلاحیه برنامه جدید امتحانات نیمسال دوم۱۴۰۳-۱۴۰۴، دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت لطفا جهت دانلود فایل روی تصویر کلیک کنید.

 

دفعات مشاهده: 376 بار   |   دفعات چاپ: 67 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دفاعیه محمدجواد آذری جهرمی دانشجوی ارشد رشته مدیریت کسب وکار

 | تاریخ ارسال: 1404/4/30 | 
آقای محمدجواد آذری جهرمی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب وکار از رساله خود با عنوان"ارزیابی سیاستگذاری عمومی دولت ها بر توسعه کسب و کار اینترنت ثابت در ایران (بازه زمانی (مطالعه ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳)".
به راهنمایی آقای دکتر مهرداد آقامحمد علی کرمانی و مشاوره آقای دکتر سروش قاضی نوری در تاریخ  ۱۴۰۴/۰۴/۳۰ ساعت ۱۰:۰۰دفاع خواهند نمود.
محل برگزاری: طبقه دوم، اتاق دفاعیه دانشکده.
 

دفعات مشاهده: 497 بار   |   دفعات چاپ: 79 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاع آقای قلی زاده دانشجوی مقطع دکتری

 | تاریخ ارسال: 1404/4/4 | 
باسمه تعالی
آقای حسین قلی زاده دانشجوی مقطع دکتری سیاست گذاری علم و فناوری از رساله خود با عنوان" طراحی مدل ارتقا در زنجیره ارزش جهانی در شرایط متلاطم محیطی. مطالعه موردی هلدینگ بهداشتی گلرنگ" به راهنمایی آقای دکتر بنیادی در تاریخ ۱۴۰۴/۰۴/۰۸ ساعت ۱۸:۰۰ دفاع خواهند نمود.
لینک برگزاری: https://meetingvc.iust.ac.ir/rsn۶s۲۵jezil/

دفعات مشاهده: 693 بار   |   دفعات چاپ: 106 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاعیه اریا زمانی دانشجوی ارشد رشته کارآفرینی

 | تاریخ ارسال: 1404/3/21 | 
آقای/خانم اریا زمانی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی- کسب و کار جدید از رساله خود با عنوان" مدلسازی اثرات تحمل ابهام در کشف و ارزیابی فرصت های کارآفرینانه با میانجی گری سوگیری تایید."
به راهنمایی آقای دکتر پارسانژاد در تاریخ ۱۴۰۴/۰۳/۲۵ ساعت ۱۶:۰۰ دفاع خواهند نمود.
محل برگزاری: طبقه دوم، اتاق دفاعیه دانشکده.
 

دفعات مشاهده: 699 بار   |   دفعات چاپ: 120 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه اول پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری ۱۴۰۴

 | تاریخ ارسال: 1404/3/6 | 
 بسمه تعالی
بدینوسیله نکات مهم ذیل به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت سال تحصیلی ۱۴۰۴ این دانشگاه می‌رساند:
  • کلیه داوطلبین فرم تکمیل شده پیوست همراه با مستندات مرتبط را در سامانه گلستان دانشگاه، از ۱۴۰۴/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۴/۰۳/۱۳ بارگذاری نمایند.
( فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی)
آدرس سامانه :https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
نام کاربری: شماره داوطلبی ۰۶۳۰۰+ (بدون فاصله)
 گذرواژه : کدملی 
( به‌عنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ می‌شود: ۰۶۳۰۰۱۲۳۴۵۶)
 در صورت اعلام اینکه سامانه گلستان نام کاربری و گذرواژه را نمی‌پذیرد( فراموشی یا تغییر توسط خود داوطلب و ...) می‌توانید گذرواژه را بازیابی نمایید.
  • جلسات مصاحبه‌ در روزهای دوشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۲۶ لغایت سه شنبه  ۱۴۰۴/۰۳/۲۷ برگزار خواهد شد. جدول زمان بندی دقیق مصاحبه برای هر داوطلب متعاقباً اعلام خواهد شد. 
 مدارک لازم جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری می‏‌باشد) :
    1. فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی داوطلبان ( لازم است داوطلبان ارجمند فرم مزبور را از سایت دریافت کرده و اطلاعات مربوطه را در این فرم تایپ نموده و سپس فرم تکمیل شده را به فرمت pdf   در سایت بارگذاری کنند)
    2. تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
    3. تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی
  • پرداخت مبلغ ۴/۷۰۰/۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد) هزار ریال
  1.  مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...).لازم به توضیح است برای مقالات پذیرفته شده که هنوز چاپ نشده اند، ارائه نامه پذیرش الزامی است. همچنین فرم تکمیل شده تایید مستخرج از پایان‌نامه بودن مقالات ، برای مقالاتی که مستخرج از پایان نامه متقاضی می باشند، ضروری است.
در توضیح بند ۴، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
           الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده.(لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود ) . 
          ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
  1. تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد)
  2. در مواردیکه ریز نمرات کارشناسی ارشد دارای نمره پایان‌نامه نمی‌باشد، ارسال صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد الزامی است.
  3. تصویر مدرک زبان معتبر (TOEFL، TOLIMO، MSRT، IELTS) در صورت داشتن
  4. گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده ( ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران )
سایر ملاحظات:
۱- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه می‌باشد.
۲- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می‌باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
۳- زمانبندی دقیق مصاحبه‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
۴- لازم است تا دعوت‌شدگان به مصاحبه به صورت مستمر سایت دانشکده به نشانی pe.iust.ac.ir و سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی pga.iust.ac.ir  را بررسی نموده تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه­‌ها قرار گیرند.

  • در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره  ۷۳۲۲۸۰۰۷ تماس بگیرید .
  • آموزش تصویری مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری




                                                    تحصیلات تکمیلی دانشکده  مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت

  

دفعات مشاهده: 2352 بار   |   دفعات چاپ: 136 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه آموزشی تعیین استاد راهنما مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۳

 | تاریخ ارسال: 1403/11/30 | 
باسمه تعالی
اطلاعیه آموزشی تعیین استاد راهنما مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۳ (روزانه، نوبت دوم و پردیس)
لازم است دانشجویان همه رشته‌های کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۳ (روزانه،نوبت دوم و پردیس) در بازه زمانی شنبه ۴ اسفند تا شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ نسبت به تعیین استاد راهنما اقدام نمایند.
برای این مهم لازم است:
  1. ابتدا فرم مخصوص انتخاب استاد راهنما (فرم شماره ۱) را که به نام دانشجو بوده و منحصر بفرد می باشد از کارشناس آموزش دانشکده (مطابق جدول شماره ۱) دریافت نمایند. سپس با مراجعه و رایزنی با اساتید محترم (مطابق جدول شماره ۲) و پس از تایید ایشان، با درج نام استاد و امضای فرم شماره ۱، آن را تکمیل و تحویل استاد مورد نظر نمایند و فرم شماره ۲ که در اختیار اساتید است، را پس از تکمیل توسط استاد، از ایشان دریافت و تحویل کارشناس آموزش نمایند.
  2. پس از اتمام موفقیت آمیز فرآیند فوق، امکان تغییر استاد راهنما، به هیچ وجه وجود ندارد.
  3. همه رشته های دانشکده (دوره های حضوری) بصورت پژوهش محور است و همه دانشجویان موظف به تعیین استاد راهنما هستند، به استثناء رشته مدیریت کسب و کار که در صورت عدم تعیین استاد راهنما در بازه مذکور، آموزش محور خواهند شد و دیگر امکان تغییر به حالت پژوهش محوری را نخواهند داشت.
  4. برای کمک به آشنایی بیشتر دانشجویان با حوزه های تحقیقاتی اساتید هر گروه، علاوه بر امکان مشاهده صفحه شخصی اساتید در سایت دانشکده مدیریت اقتصاد و مهندسی پیشرفت و مهندسی صنایع، و مکاتبه با اساتید از طریق ایمیل، تلاش میشود جلسه حضوری برای دانشجویان هر گروه توسط مدیران محترم گروه‌ها برنامه ریزی و اطلاع رسانی شود. حضور دانشجویان در این نشست الزامی است.
  5. لازم است دانشجویان هر رشته برای تعیین استاد راهنما اولویت را به اساتید گروه خود بدهند تا همسویی مسیر تحقیقاتی و رشته تحصیلی بهتر برقرار شود. البته برای اینکه امکان استفاده دانشجویان علاقمند به سایر حوزه‌های تحقیقاتی مرتبط با رشته نیز فراهم شود، امکان تعیین استاد راهنما از خارج از گروه (سایر گروه های دانشکده و یا اساتید دانشکده صنایع مطابق فهرست زیر) نیز وجود دارد. بهمین جهت، لازم است دانشجویان قبل از مراجعه به هریک از اساتید محترم، با مراجعه به صفحه شخصی اساتید در سایت دانشگاه از حوزه‌های تحقیقاتی ایشان کسب اطلاع نمایند.
  6. مطابق مصوبه شورای دانشکده  لازم است دانشجویانی که استاد راهنما خارج از گروه تعیین میکنند، استاد مشاور را در مرحله نهایی کردن پروپزال و با هماهنگی استاد محترم راهنما، از میان اساتید گروه خود تعیین کنند.
جدول ۱ کارشناس هر گروه
گروه رشته کارشناس آموزش جهت دریافت فرم شماره یک
مدیریت مدیریت فناوری اطلاعات آقای خدایاری
کارآفرینی
مدیریت کسب و کار (استراتژی و بازاریابی) خانم محمدخانی
مدیریت تکنولوژی
اقتصاد توسعه اقتصادی و برنامه ریزی خانم عمو
پیشرفت مهندسی صنایع آقای خدایاری
 












جدول ۲ فهرست اساتید راهنما
اعضای هیات علمی گروه مدیریت دکتر پارسا نژاد - دکتر خانی زاد - دکتر صالحی -  دکتر ذاکری -  دکتر سبحانی فرد - دکتر بنیادی - دکتر مشایخ
اعضای هیات علمی گروه اقتصاد دکتر شوال پور - دکتر رفیعی دکتر حسینی فرد
اعضای هیات علمی گروه پیشرفت دکتر عبدالحمید - دکتر کرمانی دکتر موسوی لقمان - دکتر جنابی دکتر امینی -  دکتر عبد الحسین - دکتر حق گویان
اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع دکتر علی احمدی، دکتر فتحیان، دکتر امیری، دکتر رسولی، دکتر غصنفری، دکتر پیشوایی، دکتر نوری، دکتر یعقوبی، دکتر دهقانی، دکتر سجادی، دکتر عمران محمدی، دکتر قوسی، دکتر ماکویی، دکتر صاحبی، دکتر بیاتی، دکتر تیموری، دکتر خطیبی، دکتر قنادپور، دکتر حائری، دکتر مهدوی، دکتر محمدپور عمران، دکتر حسینی مطلق و دکتر برزین پور

 

دفعات مشاهده: 1038 بار   |   دفعات چاپ: 184 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش
دوره HSE - 1400/11/11 -
وبینار - 1400/7/28 -
وبینار - 1400/7/28 -