اطلاعیه اول پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری ۱۴۰۴

 | تاریخ ارسال: 1404/3/6 | 
 بسمه تعالی
بدینوسیله نکات مهم ذیل به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت سال تحصیلی ۱۴۰۴ این دانشگاه می‌رساند:
  • کلیه داوطلبین فرم تکمیل شده پیوست همراه با مستندات مرتبط را در سامانه گلستان دانشگاه، از ۱۴۰۴/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۴/۰۳/۱۳ بارگذاری نمایند.
( فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی)
آدرس سامانه :https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
نام کاربری: شماره داوطلبی ۰۶۳۰۰+ (بدون فاصله)
 گذرواژه : کدملی 
( به‌عنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ می‌شود: ۰۶۳۰۰۱۲۳۴۵۶)
 در صورت اعلام اینکه سامانه گلستان نام کاربری و گذرواژه را نمی‌پذیرد( فراموشی یا تغییر توسط خود داوطلب و ...) می‌توانید گذرواژه را بازیابی نمایید.
  • جلسات مصاحبه‌ در روزهای دوشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۲۶ لغایت سه شنبه  ۱۴۰۴/۰۳/۲۷ برگزار خواهد شد. جدول زمان بندی دقیق مصاحبه برای هر داوطلب متعاقباً اعلام خواهد شد. 
 مدارک لازم جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری می‏‌باشد) :
    1. فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی داوطلبان ( لازم است داوطلبان ارجمند فرم مزبور را از سایت دریافت کرده و اطلاعات مربوطه را در این فرم تایپ نموده و سپس فرم تکمیل شده را به فرمت pdf   در سایت بارگذاری کنند)
    2. تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
    3. تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی
  • پرداخت مبلغ ۴/۷۰۰/۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد) هزار ریال
  1.  مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...).لازم به توضیح است برای مقالات پذیرفته شده که هنوز چاپ نشده اند، ارائه نامه پذیرش الزامی است. همچنین فرم تکمیل شده تایید مستخرج از پایان‌نامه بودن مقالات ، برای مقالاتی که مستخرج از پایان نامه متقاضی می باشند، ضروری است.
در توضیح بند ۴، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
           الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده.(لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود ) . 
          ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
  1. تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد)
  2. در مواردیکه ریز نمرات کارشناسی ارشد دارای نمره پایان‌نامه نمی‌باشد، ارسال صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد الزامی است.
  3. تصویر مدرک زبان معتبر (TOEFL، TOLIMO، MSRT، IELTS) در صورت داشتن
  4. گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده ( ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران )
سایر ملاحظات:
۱- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه می‌باشد.
۲- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می‌باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
۳- زمانبندی دقیق مصاحبه‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
۴- لازم است تا دعوت‌شدگان به مصاحبه به صورت مستمر سایت دانشکده به نشانی pe.iust.ac.ir و سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی pga.iust.ac.ir  را بررسی نموده تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه­‌ها قرار گیرند.

  • در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره  ۷۳۲۲۸۰۰۷ تماس بگیرید .
  • آموزش تصویری مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری




                                                    تحصیلات تکمیلی دانشکده  مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت

  

دفعات مشاهده: 438 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

إعلان رسمی: تحدید مشرفی الأطروحه لطلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الدولیین

 | تاریخ ارسال: 1404/3/4 | 
بسمه تعالی
إعلان رسمی: تحدید مشرفی الأطروحه لطلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الدولیین (ینطبق علی طلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الفصل الدراسی الثانی(
طلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الدولیین الأعزاء،
یسرنا أن نعلن عن إجراءات تحدید مشرفی أطروحاتکم. یرجی اتباع الخطوات الموضحه أدناه لضمان تعیین سلس وفعّال:

الخطوه 1: تعبئه نموذج معلومات الطالب
)یمکنکم العثور علیه علی صفحه القسم الإلکترونیه(
الخطوه 2: الحصول علی نموذج طلب المشرف
  • زوروا مکتب التعلیم للحصول علی نموذج طلب المشرف.
  • یُمنح هذا النموذج للطلاب الذین قاموا بتعبئه وتقدیم نموذج المعلومات.
الخطوه 3: الحصول علی موافقه عضو هیئه التدریس
  • تواصلوا مع أحد الأساتذه لمناقشه موضوع أطروحتکم وطلب موافقتهم.
  • احتفظوا بالنموذج معکم أثناء الاجتماع لتسهیل النقاش حول خلفیتکم واهتماماتکم البحثیه.
  • تأکدوا من توقیع الأستاذ علی النموذج لتأکید موافقته علی الإشراف علی أطروحتکم.
الخطوه 4: تقدیم النموذج الموقع
  • بعد الحصول علی توقیع الأستاذ، یرجی تسلیم النموذج المکتمل إلی مکتب التعلیم للمعالجه.
نشجعکم علی إکمال هذه الإجراءات فی الوقت المناسب لتسهیل إشراف فعال علی عمل أطروحتکم (الفتره الزمنیه: من الاثنین 26 مایو حتی الاثنین 16 یونیو 2025).
شکرًا لاهتمامکم، ونتمنی لکم التوفیق فی مساعیکم الأکادیمیه.
Formal Announcement: Determination of Thesis Supervisors for MBA International Students
(Applicable for MBA term 2 students)

Dear MBA International Students,
We are pleased to announce the process for determining your thesis supervisors. Please follow the steps outlined below to ensure a smooth and efficient assignment:
Step 1: fill the Student Information Form (you can find it on the Department web page)

Step 2: Obtain the Supervisor Request Form
- Visit the Education Office to collect the Supervisor Request Form.
- This form is delivered to students that have filled and presented the Information Form

Step 3: Secure Approval from a Faculty Member
- Approach one of the professors to discuss your thesis topic and seek their approval.
- Keep the form with you during this meeting to facilitate discussion about your background and research interests.
- Ensure that the professor signs the form to confirm their willingness to supervise your thesis.

Step 4: Submit the Signed Form
- Once you have obtained the professor's signature, please deliver the completed form to the Education Office for processing.

We encourage you to complete this process promptly to facilitate timely supervision of your thesis work (Timeline:  Monday 26 May till Monday 16 June 2025).

Thank you for your attention, and we wish you success in your academic endeavors.

دفعات مشاهده: 282 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

رونمایی از دو اثر منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی دانشکده در نمایشگاه کتاب

 | تاریخ ارسال: 1404/2/27 | 


رونمایی از دو اثر منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی دانشکده در نمایشگاه کتاب که توسط مرکز نشر دانشگاهی منتشر شده استدر حاشیه برگزاری بیست و ششمین
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مرکز نشر دانشگاهی از دو کتاب تخصصی «رهبری تغییر» و «تحلیل کلان‌داده در بازار بیمه» رونمایی کرد.
 
کتاب «تحلیل کلان‌داده در بازار بیمه» توسط دکتر علی بنیادی نائینی (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران)، امیر رحمانی و سپیده عرب ترجمه شده و هدف اصلی آن، معرفی و تبیین کاربردهای کلان داده در حوزه بیمه‌های عمر و غیرعمر است. این کتاب نه تنها برای متخصصان صنعت بیمه، کارشناسان ریسک و مدیران بیمه به منزله مرجعی کاربردی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، بلکه برای دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت و امور مالی که به دنبال درک جامع‌تری از کاربردهای کلان داده در صنعت بیمه هستند، منبع ارزشمندی خواهد بود. این کتاب همچنین به مثابه یک راهنمای جامع برای تحلیل و پیش بینی رفتارهای مشتریان و تحلیل کلاهبرداری در صنعت بیمه عمل می‌کند و با ارائه مطالعات موردی و مثال‌های عملی، خوانندگان را قادر می‌سازد تا با روش‌های مرحله‌به‌مرحله تحلیل داده در موقعیت‌های مختلف آشنا شوند
کتاب «رهبری تغییر» توسط دکتر شهاب جنابی (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران) و الهام طاهری به فارسی ترجمه شده است. در این کتاب، ضمن تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع رهبری تغییر و اهمیت آن، تلاش شده است با اتکا به تجارب موجود و مصاحبه‌هایی که با ۵۰ نفر از رهبران تغییری انجام شده است که توانسته‌اند تغییر مورد نظر را در سازمان خود با موفقیت ایجاد نمایند، عوامل کلیدی که در رهبری موفقیت‌آمیز تغییر در یک مجموعه اثرگذار است، شناسایی شوند و ضمن تدوین آن‌ها در قالب «مدل تغییر نوظهور»، به تبیین آن‌ها پرداخته شود. نکته جالب‌توجهی که در این کتاب مشهود است، عدم اکتفای صِرف به مدل‌های رایج برای ایجاد تغییر و پرداختن به لایۀ پارادایمی و باورهای افراد برای رهبری تغییر موفقیت‌آمیز در سازمان است که مطالب مهمی را در این باره بیان می‌کند. این کتاب حاوی مطالب ارزشمند، کاربردی و آموزنده بسیاری است و مطالعه آن به همه ‌کسانی که می‌خواهند به رهبری تغییر در سازمان یا مجموعه خود بپردازند یا به مطالعات دانشگاهی و پژوهشی پیرامون موضوع مبادرت کنند، اکیداً توصیه می‌شود.


علاقه مندان می‌توانند این آثار را از غرفه مرکز نشر دانشگاهی در نمایشگاه کتاب و یا از طریق فروشگاه مجازی تهیه نمایند.

دفعات مشاهده: 491 بار   |   دفعات چاپ: 57 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه رقابت پارسای سه دقیقه

 | تاریخ ارسال: 1404/2/22 | 
رویداد رقابت پارسا سه‌دقیقه‌ای در روز یکشنبه ۲۱ ۲ ۱۴۰۴ در سالن جلسات طبقه چهارم دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳۰ با حضور داوارن خارجی محترم (آقایان دکتر بتوئی، دکتر هاشمی نیاسری، دکتر منتظری، دکتر کرم‌زاده و دکتر خطیبی) برگزار شد. در این رویداد تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده به ارائه پایان‌نامه و رساله در مدت زمان سه دقیقه پرداختند. رقابت پارسای سه دقیقه ای جشنواره ای است که به تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی می پردازد و هدف از آن تقویت مهارت های علمی، ارتباطی و ارائه تحقیقات دانشجویان می باشد. این طرح در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شد و در حال حاضر، با مجوز این دانشگاه در بیش از ۹۰۰ دانشگاه در ۸۵ کشور جهان برگزار می شود. در این رقابت، شرکت کنندگان باید بتوانند پژوهش خود را در مدت زمان ۳ دقیقه به طور مؤثر و با بیان قابل فهم برای مخاطب غیرمتخصص توضیح دهند.


دفعات مشاهده: 569 بار   |   دفعات چاپ: 75 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه هم اندیشی دانشجویان دکتری دانشکده با مسئولین پارک علم و فناوری پردیس

 | تاریخ ارسال: 1404/2/21 | 
باسمه تعالی

عنوان گزارش: جلسه هم‌اندیشی دانشجویان دکتری با همراهی آقای دکتر ذاکری با مسئولین پارک علم و فناوری پردیس در خصوص آشنایی با ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه پارک علم و فناوری پردیس
متن گزارش:
در راستای ارتقای درک کاربردی مفاهیم درس «بین‌المللی شدن نوآوری»، جمعی از دانشجویان دکتری ورودی ۱۴۰۳ از هر دو رشته مدیریت فناوری و سیاستگذاری علم و فناوری، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با همراهی دکتر ذاکری، عضو هیئت علمی دانشکده و مسئول اندیشکده توسعه صادرات ایران، از پارک علم و فناوری پردیس بازدید کردند. در این بازدید سه‌ساعته، مهندس سعیدی، مدیر اداره ترویج و توسعه پارک، گزارشی جامع از روند شکل‌گیری پارک، ساختار زیرمجموعه‌ها، نوع خدمات ارائه‌شده به واحدهای فناور و چشم‌انداز توسعه آتی پارک ارائه داد.
در ادامه، دکتر جباری‌پور، معاون توسعه نوآوری پارک، با حضور در نشست مشترک، بر اهمیت ارتباط سازنده میان بخش دانشگاهی و اجرایی تأکید کرد و با استقبال از پیشنهاد طرح‌شده توسط دکتر ذاکری در خصوص مصوبه ناحیه نوآوری بین‌المللی پردیس، این مصوبه را بستری مناسب برای تعریف همکاری‌های مؤثر در حوزه نوآوری بین‌المللی دانست.




دکتر ذاکری نیز با اشاره به ظرفیت‌های اندیشکده توسعه صادرات ایران، به نقش ناحیه نوآوری بین‌المللی پردیس به ‌عنوان پیونددهنده میان آموزش‌های نظری و واقعیت‌های اجرایی در مسیر بین‌المللی شدن نوآوری اشاره کرد و بر لزوم بهره‌برداری آموزشی از این ظرفیت ملی تأکید داشت.
در بخش پایانی، دانشجویان با حضور در دو واحد فناور فعال در حوزه مهندسی، از نزدیک با روند توسعه محصولات فناورانه آشنا شدند و ضمن گفت‌وگو با فعالان حاضر، علاقه‌مندی خود را برای شناخت عمیق‌تر نسبت به ظرفیت‌ها، چالش‌ها و ابعاد اجرایی ناحیه نوآوری بین‌المللی پردیس به منظور کاربردی‌تر شدن مفاهیم درسی اعلام کردند.




 

دفعات مشاهده: 610 بار   |   دفعات چاپ: 82 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزیدگان دانشکده در مراسم تقدیر از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 | تاریخ ارسال: 1404/2/21 | 

مراسم تقدیر از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ و همزمان با روز نخبگان و استعدادهای درخشان، توسط دفتر استعدادهای درخشان و معاونت آموزشی دانشگاه در سالن همایش‌های امام رضا(ع) برگزار شد.

تقدیر از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، با حضور دکتر نیکبخت (معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان)، دکتر دانشیان (معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان)، دکتر دانشور (مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان)، دکتر شکریه (سرپرست دانشگاه)، دکتر دلیری (معاون آموزشی) و دکتر قندهاریون (مدیر دفتر استعدادهای درخشان)، بخش‌ پایانی این مراسم بود که طی آن با اهدای لوح تقدیر و جوایز از ۱۰۶ دانشجوی استعدادهای درخشان در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی و همچنین از دانشجویان سرآمد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، ورزشی و هنری تجلیل به عمل آمد.
 اسامی دانشجویان منتخب دانشکده



دفعات مشاهده: 525 بار   |   دفعات چاپ: 61 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری رقابت پارسای سه دقیقه در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۲۱

 | تاریخ ارسال: 1404/2/16 | 


شرایط و ضوابط:
ارائه‌ها محدود به ۳ دقیقه هستند و در صورت عدم رعایت زمان از دور رقابت خارج می شوند.
استفاده از شعر، فایل صوتی یا ویدیویی مجاز نیست.
ارائه از زمانی آغاز می‌شود که سخنران با حرکت یا گفتار خود شروع به صحبت کند.
سخنران می تواند تنها از یک اسلاید ثابت استفاده نماید که باید از ابتدا در طول سخنرانی نمایش داده شود. هیچ‌گونه تغییرات یا انیمیشن‌ متحرک در اسلاید مجاز نیست.
تصمیم هیئت داوران، قطعی است.

دفعات مشاهده: 548 بار   |   دفعات چاپ: 71 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

نشست تأثیر تحولات ژئوپلیتیک بر همکاری‌های فناوری در دوران معاصر

 | تاریخ ارسال: 1404/2/15 | 

گروه مطالعات و همکاری‌های بین‌المللی فناوری و نوآوری، سلسله نشست‌های هم‌اندیشی خود را با عنوان « تأثیر تحولات ژئوپلیتیک بر همکاری‌های فناوری در دوران معاصر» برگزار می‌کند. این نشست به‌مناسبت انتشار مقاله دکتر جواد مشایخ، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت، در مجله معتبر «Asian Journal of Technology Innovation» برگزار خواهد شد.  

**زمان برگزاری:**  
سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴، ساعت ۱۰ تا ۱۲  

**سخنران اصلی:**  
دکتر جواد مشایخ  
(عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت)  

شرکت در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فناوری، نوآوری و روابط بین‌الملل آزاد است. 
https://formafzar.com/form/gbygl

دفعات مشاهده: 506 بار   |   دفعات چاپ: 73 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تمدید مهلت رقابت پارسای سه دقیقه ای ۳Minute Thesis

 | تاریخ ارسال: 1404/2/9 | 
دفتر استعدادهای درخشان معاونت آموزشی دانشگاه در نظر دارد با همکاری دانشکده ها، رقابت پارسای ۳ دقیقه ای۳ Minute Thesis  را با مجوز و ضوابط دانشگاه کویینزلند برگزار نماید.
در خصوص رقابت جهانی ارائه پایان نامه/رساله (پارسا) ۳ دقیقه ای موارد زیر را به اطلاع دانشجویان محترم میرساند:

۱. فرصت تحویل فرم شرکت در رقابت، به مدت ۱۰ روز تا روز شنبه ۱۳ اردیبهشت تمدید شده است. جهت تحویل فرم به کارشناس پژوهش دانشکده آقای مهندس بخشی مراجعه نمایید. 
۲. با توجه به اینکه امسال برای اولین بار این رقابت برگزار می شود، تصمیم گرفته شد کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد تا نیمسال ۶ در صورت تصویب عنوان پایان نامه و دانشجویان دکتری تا نیمسال ۱۰ در صورت دفاع از پروپوزال  مجاز به شرکت در رقابت باشند.
لازم به ذکر است این رقابت در قالب استانداردهای طرح جهانی ۳ Minutes Thesis برگزار میشود.
رقابت پارسای سه دقیقه ای جشنواره ای است که به تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی می پردازد و هدف از آن تقویت مهارت های علمی، ارتباطی و ارائه تحقیقات دانشجویان می باشد. این طرح در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شد و در حال حاضر، با مجوز دانشگاه کویینزلند، در بیش از ۹۰۰ دانشگاه در ۸۵ کشور جهان برگزار می شود. در این رقابت، شرکت کنندگان باید بتوانند پژوهش خود را در مدت زمان ۳ دقیقه به طور مؤثر و با بیان قابل فهم برای مخاطب غیرمتخصص توضیح دهند.
شرایط و ضوابط:
  • ارائه‌ها محدود به ۳ دقیقه هستند و در صورت عدم رعایت زمان از دور رقابت خارج می شوند.
  • استفاده از شعر، فایل صوتی یا ویدیویی مجاز نیست.
  • ارائه از زمانی آغاز می‌شود که سخنران با حرکت یا گفتار خود شروع به صحبت کند.
  • سخنران می تواند تنها از یک اسلاید ثابت استفاده نماید که باید از ابتدا در طول سخنرانی نمایش داده شود. هیچ‌گونه تغییرات یا انیمیشن‌ متحرک در اسلاید مجاز نیست.
  • تصمیم هیئت داوران، قطعی است.
داوری این رقابت بر اساس موارد زیر انجام می شود:
  • درک و محتوا:
- ارائه شفاف انگیزه پژوهش، پیشینه، و اهمیت پژوهش
- ارائه شفاف روش تحقیق و نتایج و یافته های پژوهش
- ارائه شفاف دستاوردها، نتیجه گیری، و تأثیر پژوهش
  • تعامل و ارتباط:

           - استفاده از بیان مناسب برای مخاطب غیرمتخصص
          - طراحی مناسب اسلاید جهت تقویت ارائه
          - جلب و حفظ توجه و اشتیاق مخاطب

 

 فرم شرکت در رقابت پارسای سه دقیقه ای


دفعات مشاهده: 557 بار   |   دفعات چاپ: 67 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

نشست تخصصی هوش مصنوعی Gemini برای استفاده پژوهشی و رفرنس‌دهی در فرمت استاندارد

 | تاریخ ارسال: 1404/2/8 | 

برگزاری نشست تخصصی فردا در سالن جلسات طبقه چهارم دانشکده.
عنوان:
هوش مصنوعی Gemini برای استفاده پژوهشی و رفرنس‌دهی در فرمت استاندارد

زمان برگزاری:
سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ساعت ۱۵-۱۷

ارائه‌دهنده:
حمیدرضا صدیقی

دفعات مشاهده: 518 بار   |   دفعات چاپ: 71 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش